Časté otázky


Čo sú Názory zákazníkov? Hore

Názory zákazníkov sú spoločný projekt spoločností Tesco a dunnhumby. Ide o online (internetový) panel, ktorý funguje aj vo Veľkej Británii (100 000 panelistov) a v Írsku (9 000 panelistov). Na Slovensku má panel približne 10 000 členov, rovnako ako v České republike. Názory zákazníkov ponúkajú svojim registrovaným členom možnosť zúčastniť sa prieskumov verejnej mienky a podeliť sa o svoje názory a skúsenosti s významnými spoločnosťami, ktorých služby a produkty každý deň využívajú. Tieto názory potom slúži ako podnety k zmenám a zlepšovanie služieb pre zákazníkov. Za svoje odpovede sú členovia panelu odmeňovaní body, ktoré potom môžu vymeniť za body na kartu Clubcard alebo za poukážky do internetového obchodu mall.sk.

Prečo ste pozvali k registrácii na stránky Názory zákazníkov práve mňa? Hore

Pozvánku dostala celá škála zákazníkov a členov Clubcard programu. Naším cieľom je načúvať čo najširšiemu spektru spotrebiteľov, pretože každý má svoje špecifické priania a potreby.

Kto a ako sa môže na stránke Názory zákazníkov zaregistrovať? Hore

Registrácia je otvorená všetkým, ktorí majú záujem sa podeliť o svoje názory. Jedinou podmienkou je dosiahnutie vekovej hranice 18 rokov.
Členom sa môže stať každý, kto sa zaregistruje, uvedie platný e-mail a následne vyplní registračný dotazník.

Kto uvidí moje odpovede a ako budú použité? Hore

Iba autori projektu Názory zákazníkov majú prístup k Vašim informáciám. Vaše osobné údaje sú uchované oddelene od Vašich názorov a odpovedí v dotazníkoch. Výsledky výskumov v súhrnných správach môžu byť využité spoločnosťou Tesco a vybranými dodávateľmi pre zlepšenie služieb.

Koľko času mi zaberie vyplňovanie dotazníkov? Hore

V každej e-mailovej pozvánke do výskumu Vás dopredu informujeme, ako dlhý dotazník bude. Obvyklá dĺžka je medzi 5 - 20 minútami. V dotazníku je k dispozícii ukazovateľ, ktorý graficky zobrazuje, v akej časti sa práve nachádzate.

Ako dlho je dotazník aktívny, dostupný pre vyplnenie? Hore

Každý dotazník je vždy dostupný po obmedzenú dobu, aby sme mohli Vaše odpovede rýchlejšie vyhodnocovať. Dátum uzávierky je vždy uvedené v e-mailovej pozvánke.

Ako často dostanem pozvánku k výskumu? Hore

Budeme Vás pravidelne oslovovať s pre Vás relevantnými výskumy. Frekvencia pozvánok závisí na viacerých faktoroch a môže sa u jednotlivých respondentov líšiť. Väčšina respondentov od nás dostane e-mailovú pozvánku na vyplnenie dotazníka cca 1 - 2 krát mesačne.

Mám povinnosť vyplňovať všetky dotazníky? Hore

Nie, vyplňovanie dotazníkov je len na Vašom dobrovoľnom rozhodnutí. Pokiaľ ale dotazník nevyplníte, nemôžete za neho získať odmenu.

Mám povinnosť vyplňovať všetky otázky? Hore

Záleží na type otázky. Niektoré otázky sú povinné, pretože sa podľa nich určuje, aké ďalšie otázky budú položené. Pri každej otázke bude jasne označené, či je povinná alebo nie. Pokiaľ sa jedná o citlivé údaje, nie je povinné ich vyplniť.

Ako fungujú stránky Názory zákazníkov? Hore

Pri každom novom výskume vykonáme najskôr výber vhodných účastníkov výskumu - na základe údajov z Vášho profilu. Vybraní ľudia od nás potom dostanú e-mailom pozvánku na účasť v online výskumu, ktorá bude obsahovať odkaz na adresu stránok dotazníka, tému, odhadovanú dĺžku vyplňovanie, výšku odmeny za vyplnenie a tiež termín, do kedy bude možné dotazník vyplniť. Po kliknutí na odkaz v e-maile vyplníte dotazník. Potom Vám bude pripísaný príslušný počet bodov na Váš účet (zvyčajne v hodnote 0,5 – 1,5 Euro).

Čo dostanem za vyplnenie dotazníka? Hore

Odmenou za vyplnenie dotazníka sú body. Zaregistrovaní respondenti, ktorí uvedú pri registrácii číslo svojej karty Tesco Clubcard, majú možnosť si zvoliť, či chcú získané body pripísať práve na kartu Clubcard a využiť ich pri nákupe v predajniach Tesco, alebo si v rovnakej výške môžu vyžiadať poukážky na nákup do mall.sk.

Koľko bodov dostanem za vyplnenie dotazníka? Hore

Počet bodov je rôzny a zodpovedá dĺžke dotazníka a je vždy uvedený v e-mailovej pozvánke. Čím dlhší je dotazník, tým viac bodov Vám za jeho vyplnenie pripíšeme. Za desaťminútový dotazník je priemerná odmena 50 bodov.

Kedy si môžem body vymeniť za odmeny? Hore

Body je možné vymeniť za dva typy odmeny. Buďto možno body previesť na poukážky do obchodu mall.sk, alebo si môžete zvoliť pripísanie bodov na Vašu Tesco Clubcard. Nárok na výmenu bodov máte vo chvíli, keď prekročíte hranicu 1000 nazbieraných bodov. Ak zvolíte pripísanie na kartu Clubcard, Za 1000 bodov z dotazníkov získate 1000 Clubcard bodov. Prevod bodov sa snažíme vykonať v čo najkratšom čase. Pripísanie bodov na Vašu Clubcard prebehne zvyčajne do niekoľkých týždňov. Krajný termín pre prevod bodov sú tri mesiace. Pri výbere poukážky do mall.sk získate za 1000 bodov poukážku v hodnote 10 Euro.

Kde zistím, koľko bodov mám? Hore

Počet doteraz nazbieraných bodov je možné zistiť po prihlásení na stránky Názory zákazníkov v sekcii Účet.

Prečo ponúkate dvojaký možnosť výplaty odmeny? Hore

Aby sme mohli odmeniť aj respondentov, ktorí nemajú Tesco Clubcard , ponúkame možnosť vymeniť získané body za poukážky do mall.sk. Zaregistrovaní respondenti, ktorí uvedú pri registrácii číslo svojej karty Tesco Clubcard potom majú možnosť si zvoliť, medzi pripísaním odmeny práve na kartu Clubcard, a poukážkou na nákup do mall.sk. Vlastníctvo karty Clubcard rozširuje možnosti pre využitie bodov získaných za vyplnené dotazníky.

Prečo musím zadávať pri registrácii potrebné údaje? Hore

Tieto základné údaje potrebujeme poznať, aby sme mohli vyberať účastníkov do výskumov. Ak je napr. výskum zameraný na ľudí určitého veku, nebolo by vhodné zbytočne oslovovať aj ostatných členov panelu, ktorí by boli na začiatku dotazníka kontrolnými otázkami vylúčení. Registračné údaje nám tiež umožňujú zistiť ešte pred začiatkom výskumu, či je v paneli zaregistrovaný dostatočný počet respondentov z požadovanej skupiny a či má teda vôbec zmysel výskum realizovať.

Ako zmením svoj e-mail alebo registračné údaje? Hore

Stačí len vstúpiť do sekcie Účet a zmeniť požadované údaje v Nastavenie. Ak sa k svojmu účtu nemôžete dostať z dôvodu zrušenej e-mailovej schránky alebo v prípade, že dôjde k zmene čísla Vašej karty Clubcard, kontaktujte nás prosím e-mailom na info@nazoryzakaznikov.sk.

Zabudnuté heslo Hore

Ak zabudnete heslo pre vstup na stránku Názory zákazníkov, využite odkaz "Zabudnuté heslo", ktorý nájdete pod prihlasovacím oknom. Pomocou neho si môžete vygenerovať nové heslo.

Môžem zrušiť svoju registráciu? Hore

Áno, členstvo je možné zrušiť. V každej pozvánke do výskumu Vám tiež zasielame možnosť odhlásenia členstva. Prípadne sa môžete prihlásiť k Vášmu účtu na stránkach www.nazoryzakaznikov.sk a tam aktualizovať, alebo zrušiť svoje členstvo.

Zistil/a som, že sa zmenili Podmienky použitia a Ochrana osobných údajov, čo presne to pre mňa znamená? Hore

Stránky Názory zákazníkov majú nového prevádzkovateľa - spoločnosť dunnhumby. dunnhumby bola už v minulosti v projekte zapojená ako spoluprevádzkovateľ v rámci skupiny Tesco. Teraz sa osamostatnila a bude naďalej prevádzkovať stránky Názory zákazníkov nezávisle na spoločnosti Tesco. Názory zákazníkov budú pokračovať ďalej bez zmien, pripravujeme pre Vás ďalšie dotazníky a niektoré vylepšenia. Popísaná zmena si samozrejme vyžiadala úpravy v súčasných Podmienkach použitia a Ochrane osobných údajov. Zoznámte sa, prosím, s ich novým znením. Pokračovaním a používaním stránok vyjadrujete súhlas s novými Podmienkami použitia a Ochranou osobných údajov.
V dokumente Ochrana osobných údajov je popísané, ako spoločnosť dunnhumby zbiera, používa a chráni osobné údaje vrátane cookies. Tu sú popísané hlavné body:

• v rámci svojho profilu a v odpovediach v dotazníkoch nám poskytujete Vaše osobné údaje (meno, priezvisko, adresu, e-mailovou adresu, nákupné zvyklosti a ďalšie)
• tieto údaje potrebujeme, aby sme Vás mohli pozývať na účasť na prieskumoch. Vašu skutočnú identitu tiež potrebujeme poznať z kontrolných dôvodov – pre hodnovernosť našich výskumov si musíme byť istí, že naši členovia sú reálni a nie sú to len vymyslené „virtuálne“ bytosti.
• v samotných výskumoch vystupujete pod Vašim anonymným identifikačným číslom (ID). Všetko, čo uvediete vo Vašom profile alebo v dotazníkoch, je ukladané oddelene od Vašich osobných údajov, aby bola zaistená anonymita odpovedí.
• používame technológiu cookies. Cookies z nášho serveru obsahujú len informácie slúžiace na analýzu návštevnosti našich stránok a na zaistenie vyššieho komfortu používania našich stránok (zapamätať si užívateľa na ďalšiu návštevu).

Stránky Názory zákazníkov a celá komunikácia, ktorá je s týmito stránkami spojená, sa riadi podľa Podmienok použitia. Tieto podmienky obsahujú okrem iného tieto body: • schému výskumu projektu Názory zákazníkov a zdieľanie názorov a ďalšieho obsahu (fotografií, nápadov, odpovedí atď.)
• spojenie s webovými stránkami tretích strán, ako je Facebook či Twitter
• online bezpečnosť
• ako sa stať členom
• ako zrušiť členstvo
• získavanie odmien
• súťaže

Prosíme, prečítajte si kompletné znenie Podmienok tu!

Dúfame, že nám i naďalej zachováte priazeň pri vypĺňaní dotazníkov. Teší nás, že Vám v budúcnosti budeme môcť ponúknuť tematicky širší okruh dotazníkov. Ako vždy, aj teraz máte v prípade Vášho rozhodnutia možnosť svoje členstvo ukončiť. Ukončenie uskutočníte po prihlásení v sekcii Nastavenia.

Môžem byť vylúčený/á z členstva v Názory zákazníkov? Hore

V prípade zistenia zneužitia stránok napríklad zasielaním vulgárnych alebo zámerne nepravdivých odpovedí si vyhradzujeme právo Vás ďalej už neoslovovať s pozvánkami do výskumov.

Ako sa staráte o ochranu osobných údajov? Hore

Uvedomujeme si, že je ochrana osobných údajov veľmi dôležitá. Naše zásady ochrany osobných údajov sú plne v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Viac informácií nájdete na stránke Ochrana osobných údajov.

Kto je dunnhumby Slovakia? Hore

dunnhumby Slovakia je súčasťou celosvetovej siete spoločnosti dunnhumby, ktorá bola založená v roku 1989 vo Veľkej Británii. Poslaním spoločnosti dunnhumby je pomáhať svojim klientom porozumieť potrebám, želaniam a správanie ich zákazníkov.
Ako svetový líder pracuje dunnhumby s názormi viac ako 350 miliónov ľudí v 24 krajinách sveta a umožňuje tak svojim klientom podriadiť všetky služby a procesy zákazníckym potrebám. V súčasnosti má skupina dunnhumby takmer 3000 zamestnancov naprieč Európu, Áziou, Amerikou i Afrikou.
Na Slovensku spolupracuje dunnhumby už šiestym rokom s obchodným reťazcom Tesco Stores SR a. s. viac než 30 najvýznamnejšími dodávateľmi potravín a spotrebného tovaru.

Ako vás môžem kontaktovať, ak mám otázku, ktorá tu nie je zodpovedaná? Hore

Viac odpovedí na vaše otázky nájdete na karte Otázky. V prípade ďalších otázok nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese info@nazoryzakaznikov.sk.